شعر سعدی بر سر در سازمان ملل - افتخاری برای ایرانیان شعری از سعدی شاعر شیرازی پیام ناسا به زبان پارسی برای فرازمینی ها سایت خبری تحلیلی شیراز Û±Û´Û°Û°

14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. 12.05.2022 · سی و سومین نمایشگاه کتاب تا آخر اردیبهشت ماه ادامه دارد. به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ; رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت:

08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. عکس محل واقعی نصب شعر سعدی Ùˆ فرش نفیس ایران در سازمان ملل
عکس محل واقعی نصب شعر سعدی و فرش نفیس ایران در سازمان ملل from seemorgh.com
دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: ۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند. 25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ;

12.05.2022 · سی و سومین نمایشگاه کتاب تا آخر اردیبهشت ماه ادامه دارد.

اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. 25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ; این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. ۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات.

در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند.

شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; بازدید از سازمان ملل مت حد گزارش سفر بخش سو Ù…
بازدید از سازمان ملل مت حد گزارش سفر بخش سو م from sites.google.com
همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. 25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات.

۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند.

به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ; آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. ۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. 25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت:

این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ; 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود.

این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. بزرگداشت سعدی آیینه دار زندگی فرهنگ Ùˆ هنر Dw 20 04 2014
بزرگداشت سعدی آیینه دار زندگی فرهنگ و هنر Dw 20 04 2014 from static.dw.com
به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ; 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش.

اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ; 25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای.

شعر سعدی بر سر در سازمان ملل - افتخاری برای ایرانیان شعری از سعدی شاعر شیرازی پیام ناسا به زبان پارسی برای فرازمینی ها سایت خبری تحلیلی شیراز Û±Û´Û°Û°. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت:

نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات شعر سعدی در سازمان ملل. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ;

در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. مفاخر شعر Ùˆ ادب فارسی زینت بخش خیابان های دوشنبه تصاویر خبرگزاری فارس

نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. 25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: 12.05.2022 · سی و سومین نمایشگاه کتاب تا آخر اردیبهشت ماه ادامه دارد.

25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. بازدید از سازمان ملل مت حد گزارش سفر بخش سو Ù…

25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. 08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است.

شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; بنی آدم اعضای یکدیگرند خبرگزاری صدا Ùˆ سیما

12.05.2022 · سی و سومین نمایشگاه کتاب تا آخر اردیبهشت ماه ادامه دارد.

اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. آرامگاه سعدی سعدیه شیراز دیدنی های شیراز سفر در ایران

نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت:

دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: رقابت ناسیونالیستی بر سر مثنوی مولانا به Ú†Ù‡ کشوری تعلق دارد از رادیو زمانه

12.05.2022 · سی و سومین نمایشگاه کتاب تا آخر اردیبهشت ماه ادامه دارد. دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: ۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند.

شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; جای واقعی شعر سعدی در سازمان ملل به روایت ظریف ایسنا

به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت:

این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. شعر سعدی چگونه به سر در سازمان ملل رسید

اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ;

این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. ماجرای شعر سعدی در سردر سازمان ملل چنین چیزی وجود خارجی ندارد

08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای. نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش. 14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت:

14.03.2022 · دبیرکل سازمان ملل به روسیه می رود. سعدی مسافر شعر Ùˆ اندیشه هم در مکان هم در زمان است معاونت فرهنگی Ùˆ دانشجویی وزارت بهداشت

25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید.

شدت گرفتن حملات روسیه به شرق و جنوب اوکراین ; Iranlilar Neden Yalandan Ozlerini Ovurler Ishikchiz

۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند.

نقد اقتصاد سیاسی راج پاتل کارشناس اقتصادی وکنشگراجتماعی عدالت‌خواه و جیسون دبلیو موور استاد جامعه‌شناسی و مطالعات. عکس محل واقعی نصب شعر سعدی Ùˆ فرش نفیس ایران در سازمان ملل

۱۸ نفر در آیین چهارشنبه‌سوری سال جاری تاکنون در استان مصدوم شدند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: سعدی

چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ;

به‌مناسبت 28 آوریل (8 اردیبهشت) روز جهانی ایمنی و بهداشت کار جان‌های ارزان / محمد صفوی برگرفته از سایت: افسانه شعر سعدی بر سر در سازمان ملل

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت:

در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار ملل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق طلاکوب نقش بسته‌است؛ ولی این ادعا درست نیست و عکسی نیز از این شعر بر سردر نام‌برده دیده نشده. شعر سعدی چگونه به سر در سازمان ملل رسید ایرنا زندگی

25.09.2014 · برای خواندن تازه ترین اخبار و گزارش ها به صفحه نخست سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید.

دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: Beyond Science وجود بني آدم اعضاي يك پيكرند كه در آفرينش ز يك گوهرند بر سر در سازمان ملل دروغ یا واقعیت درباره ÙŠ اين بيت سخن هاي زيادي گفته شده يكي از

چرا مردم بیشتر شعر سعدی را حفظ هستند تا شعر حافظ یا فردوسی را؟ توئیت زدن با آیفون یک نماینده مخالف سرسخت واردات آیفون ;

همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. شعر سعدی در سردر سازمان ملل Shaer Blog

08.05.2022 · از همان اولین روزهایی که قاسم سلیمانی در عراق به دست عوامل آمریکایی ترور شد، درباره‌اش آثار متعددی نوشته و منتشر شده‌اند اما این کتاب‌ها به دلیل شرایط کرونایی در نمایشگاه بزرگ کتاب به شکل حضوری عرضه نشده‌اند و برای.

Post a Comment

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget